היי, שמי סיגל ברמר,
ברוכים הבאים לאתר שלי

קצת עלי, בת 45 מחולון, נשואה לקובי ואמא של אופק ורון ילדי המקסימים, מנהלת חשבונות במקצועי, כתחביב אני אופה ומבשלת מגיל 12 מבחינתי זה עונג צרוף, זיכרונות ילדותי מלאים בריחות של מאפים ואוכל טעים ומשובח. אני מאמינה שאם אוהבים ומאמינים במשהו השמים הם הגבול ,בעיני המטבח הוא לב הבית, מזמינה אתכם לביתי הקולינרי תודה שבאתם נשיקות .

פרסומת
חיפוש מתכונים
הרשמו לעדכונים במייל
אפייה ביתית באינסטגרם
אפייה ביתית בפייסבוק
פרסומת

סלט חומוס חם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

סלט חומוס חם, עם תרד וקצת תפוחי אדמה, בעיקר בשביל המרקם, השבוע חזרתי מהעבודה רעבה בטרוף ועל הכיריים חיכה לי סלט חם של חומוס עם תרד ותפוח אדמה שהכינה אופק,
טעמתי והתענגתי על כל ביס חם, טעים ומתובל, המרקם של התרד מושלם עם החומוס, תפוח האדמה מעדן את את התבשיל, לא הפסקתי לזלול….. תבשיל טבעוני, צמחוני משביעה ובעיקר טעים קל ומהיר להכנה במיוחד כשלא מתחשק משהו בשרי.

סלט חומוס חם

חומרים:
1 תפוח אדמה גדול חתוך לקוביות קטנות,
1 בצל גדול
1 קופסה של גרגרי חומוס בשימורים (שטופים ומסוננים נטו 350 גרם)
1 חבילה עלי תרד בייבי
1/2 לימון גדול
1 כפית שטוחה כורכום
1 כפית מלח
1/2 כפית כמון
1/4 כפית פפריקה מתוקה
1/4 כפית שבבי צ'ילי
1/2 כפית פלפל שחור
3 כפות שמן

אופן הכנה:

נקלף ונחתוך בצל גדול לקוביות קטנות,
בסיר/מחבת טפלון 24 קוטר נשים 3 כפות שמן, נוסיף בצל חתוך לקוביות קטנות ונטגן עד להזהבה, נקלף ונחתוך תפוח אדמה לקוביות קטנות 1X1 ס"מ, נוסיף לסיר עם הבצל, נמשיך לטגן כדקה, נוסיף תבלינים, 1 כפית שטוחה כורכום, 1 כפית מלח, 1/2 כפית כמון, 1/4 כפית פפריקה מתוקה, 1/4 כפית שבבי צ'ילי, 1/2 כפית פלפל שחור, נערבב כחצי דקה, נוסיף 1.5 כוסות מים 300 מ"ל , נבשל את תפוחי האדמה עם מכסה סגור עד לריכוך על אש בינונית כ 20 דקות,

לאחר שתפוחי האדמה מבושלים ויש עדיין מעט נוזלים, נוסיף 1 קופסה גרגרי חומוס שטופים ומסוננים נערבב, נטעם ונתקן תיבול, נבשל על אש נמוכה ומכסה סגור עוד 15 דקות, נוסיף 3/4 חבילה עלי תרד ביבי, (בפעמיים, זה נראה המון אבל ברגע שהתרד יתחמם לא יישאר ממנו הרבה), נערבב עד שכל התרד מאבד את נפחו, נוסיף מיץ לימון מחצי לימון טרי, נערבב נטעם ונתקן תיבול (להוסיף מלח אם חסר), התבשיל מוכן ברגע שאין כמעט נוזלים במחבת.

תבשיל/מרק חומוס ותרד

https://youtube.com/shorts/YV-3YGR4w80?feature=share
שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן