היי, שמי סיגל ברמר,
ברוכים הבאים לאתר שלי

קצת עלי, בת 45 מחולון, נשואה לקובי ואמא של אופק ורון ילדי המקסימים, מנהלת חשבונות במקצועי, כתחביב אני אופה ומבשלת מגיל 12 מבחינתי זה עונג צרוף, זיכרונות ילדותי מלאים בריחות של מאפים ואוכל טעים ומשובח. אני מאמינה שאם אוהבים ומאמינים במשהו השמים הם הגבול ,בעיני המטבח הוא לב הבית, מזמינה אתכם לביתי הקולינרי תודה שבאתם נשיקות .

פרסומת
חיפוש מתכונים
הרשמו לעדכונים במייל
אפייה ביתית באינסטגרם
אפייה ביתית בפייסבוק
פרסומת

מרק כתום דיאטטי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

מרק כתום דיאטטי

סוף סוף החורף כבר כאן, איזה כיףף (זה לא סוד שאני אוהבת חורף..) מעילים, כובע צמר, צעיפים, זה עושה לי טוב, ברגע שמתחיל קצת גשם זה סימן מבחינתי להכין מרק ורצוי מרק מחמם, טעים ודל קלוריות, במסגרת תוכנית שמירת המשקל שלי, (אני בתוכנית של חלי ממן כבר 5 שנים), הגעתי למשקל היעד שלי אבל! במהלך הקורונה עליתי 6 ק"ג ועכשיו אני עובדת ממש קשה על מנת להשיל אותם,

את המרק הכתום הזה אני מכינה כי הוא ממש טעים, חינמי מבחינת התוכנית ואפשר לזלול ממנו חופשי כשמרגישם שהגוף זקוק לנשנוש (וזה קורה הרבה כשקר לי), נכון אפשר להוסיף למרק בטטה, ועדשים כתומות אבל אז הוא לא דל קלוריות אז לשיקולכם… לא לוותר על השום והכמון הם ומוסיפים המון טעם וריח למרק.

רצוי וכדאי להכין את המרק לסופ"ש על מנת למנוע זלילות מיותרות! ולהנות ממנו במהלך השבוע ❤❤❤

מרק כתום דיאטטי

חומרים סיר 5 ליטר: בלנדר מוט חובה

1.5 קג דלעת חתוכה גס ומקולפת
2 קישואים רחוצים
2 גזרים מקולפים
1 בצל ענק מקולף
1 גבעול סלרי ללא עלים
2 שיני שום
1 כף שמן
1 כף מלח
1 כפית כמון

אופן הכנה:

בסיר 5 ליטר נשים, בצל מקולף וחתוך לרבעים, גזר מקולף וחתוך לטבעות קטנות, קישוא חתוך גס (אפשר עם הקליפה)

קוביות גדולות של דלעת, 1 ענף סלרי רצוי מהליבה של הסלרי, חתוך לחתיכות גסות, 1 כף שמן לטגן כ1 דקה על אש גבוהה (זה חשוב), לערבב עם כף ולהוסיף מים עד לכיסוי הירקות ועוד 4 ס"מ, לתבל בכף מלח ולבשל עד לריכוך, אני מוסיפה מים אחרי 1/2 שעה של בישול על אש גבוהה בינונית ומכסה סגור, ברגע שהירקות רכים, אני מכבה את האש.

בצלוחית למיקרוגל לגרד דק, 1 שן שום לשים בצלוחית, להוסיף כפית כמון על השום וכפית שמן, להכניס למיקרוגל ל15 שניות עד עד שהשום מטגן מעט, להוסיף למרק ולטחון את הירקות עם בלנדר מוט עד לקבלת מרק חלק.

לאכול חם חם ולהנות 💋💋

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן