היי, שמי סיגל ברמר,
ברוכים הבאים לאתר שלי

קצת עלי, בת 45 מחולון, נשואה לקובי ואמא של אופק ורון ילדי המקסימים, מנהלת חשבונות במקצועי, כתחביב אני אופה ומבשלת מגיל 12 מבחינתי זה עונג צרוף, זיכרונות ילדותי מלאים בריחות של מאפים ואוכל טעים ומשובח. אני מאמינה שאם אוהבים ומאמינים במשהו השמים הם הגבול ,בעיני המטבח הוא לב הבית, מזמינה אתכם לביתי הקולינרי תודה שבאתם נשיקות .

פרסומת
חיפוש מתכונים
הרשמו לעדכונים במייל
אפייה ביתית באינסטגרם
אפייה ביתית בפייסבוק
פרסומת

מאפינס ירקות וגבינות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

מאפינס ירקות וגבינות

מאפינס ירקות בתנור או מיני פשטידות ירקות, הכנתי עם גבינות אפשר גם בלי וזה יוצא מצוין.
בשנה האחרונה עברתי תהליך של שינוי הרגלי אכילה ונוכחתי לדעת שאפשר לקיים אורח חיים בריא ומאוזן קלורי לצד הכנת מתוקים משמינים,

נרשמתי לתוכנית קבוצתית פעם ראשונה בחיי ומאז אני שם, רזיתי 14 ק"ג בצורה מתונה, איטית וטובה,
זה ישמע קצת מוזר אבל אני יכולה להגיד שהיום אני אוכלת הרבה יותר טוב , מאוזן וכן גם טעים, לא ויתרתי על המתוקים והאוכל השמן לגמרי, אבל כן הפחתתי את המינון, זה אומר שאני יכולה להתפנק לי עם עוגה טובה, המבורגר, פיצה, חטיפים  לבחירתי פעם בשבוע, במקום הנשנושים הבלתי פוסקים כל הזמן.
 במהלך השבוע אני אוכלת ארוחות מסודרות, אני כבר לא טועמת את הקצפת/קרם/רוטב שוקולד בצורה אוטומטית,
(בלי להרגיש זוללים פרוסת עוגה…)  וכל העוגיות טעימות באותה מידה, דקה בפה לנצח במותניים, הן חלק מהמנטרות שאני משננת לעצמי, זה לא פשוט, במיוחד עם התחביב שלי…

ספורט (הנושא הכאוב …) התחלתי רק עכשיו כדי לתת פוש אחרון , ההרגשה טובה נהדרת, כיף להחליף את הבגדים בארון ולרכוש חדשים , בחופשות בארץ/חו"ל  אני טועמת מהכל  (זה הסוד רק!! לטעום) בלי לעשות חשבון, אבל!!  חוזרת מהר מאוד לשגרה, התוצאה שווה את זה, אז פתית בשלל טעמים , פיתות קלות מחיטה מלאה הפכו להיות חלק מהתפריט שלי ונוכחתי לדעת שהם מככבים כמעט אצל כולם!

החכמה היא לדעת לאזן את הכל ולהכין מהם ארוחות טעימות ולא משמינות מניסיוני זה אפשרי!, הפתית במתכון מחליפה את הקמח, בפתית יש סיבים תזונתיים, בכל פתית יש 26 קלוריות כך שיש לי שליטה בכמות הפחמימה שהכנסתי למתכון, לרוב אני מכינה את המתכון ללא מוצרי חלב וכפשטידה שלמה (אני מכינה לנו בעבודה לצהריים בטוסטר אובן וזה יוצא נפלא) כך שכמות הקלוריות היא ממש קטנה למנה, חמה טעימה ומשביע .
תנסו לאכול פתית כארוחת ביניים מרוחה במעט דבש וטחינה (נוצר חטיף ממש טעים), או פתית מרוחה בגבינת קוטג' עם סלט וביצה קשה, מאוד טעים ממליצה בחום ….

מאפינס ירקות וגבינות 

חומרים 14 יחידות מאפינס או תבנית 30/25 מרופדת בנייר אפייה
3 קישואים בנונים
1 גזר גדול
1 בצל גדול
1 קוטג' 5% (250 גרם)
3 ביצים
2 פתית
1/2 כפית מלח
2 פרוסות גבינה צהובה 15% (מגרודת גס)

אופן הכנה:
נחמם תנור 180 מעלות
נגרד את הקישואים גס (מגררת/פומפייה) , נוסיף 1/4 כפית מלח , נמתין מספר דקות ונסחט את הקישואים מנוזלים, נחזיר לקערה , נגרד גזר גס, נחתוך את הבצל לפרוסות דקות ונוסיף לתערובת, נתבל ב1/4 כפית מלח (נוספת) 3 ביצים, 1 קופסת קוטג' , נגרד 2 פתית על פומפייה/מגררת דקה, נערבב את כל התערובת , נשמן את תבניות המאפינס במעט שמן, (אני שמתי מנג'טים מנייר ולא שימנתי) נמלא כל תבנית בתערובת , נפזר מעט גבינה צהובה מעל כל מאפינס , נכניס לתנור ונאפה כ-1/2 שעה עד להזהבה/השחמה , להוציא ולהגיש.

*** אפשר להחליף את הקישואים בכרובית , ברוקולי , לבשל 10 דקות במים רותחים עם מלח בנדיבות, לסנן ולחתוך גס להוסיף לתערובת ולהמשיך כרגיל.****

 

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

5 תגובות

  1. היי יעקוב אפשר להחליף עם ברוקולי, כרובית , לבשל 10 דקות במים רותחים עם מלח לסנן לקרר מעט לחתוך ולערבב עם שאר החומרים ,
    אפשר להוסיף פטריות טריות חתוכות גס (אבל אז להוסיף עוד פתית אחת כי הן מפרישות יותר נוזלים )
    בהצלחה 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן